nutellayiyensincap v12 kullanıyorum canım, imkanı olan herkes gözü kapalı almalı bence. İnanılmak mükemmel bir şey , hafif, pratik ve aşırı güçlü . Resmen elim ayağım oldu. V12nin tek sorunu haznesi küçük ama bu benim için problem olmadı çünkü eviniz aşırı aşırı pis değilse bir süpürmede gayet yeterli oluyo zaten tek tuşla boşaltabiliyorsunuz. Gözüz kapalı alın hangi modeli olursa olsun