Teşekkürler yorumlarınız için osanit sipariş ettik bugün sanırım kızımın ilk dişi patlamış ya da tam patlamamış emin değilim ağzını açtırıp göstermiyor ağlıyor kilitliyor bakamıyoruz sadece bir iki kez denk geldi elimi sürdüm sert birşey geldi elime bu aralar çok huzursuz sürekli uykudan ağlayarak uyanıyordu ek gıdayı baştan beri pek ısınamadı ama 3 4 haftaya doğru az da olsa istekle bazı şeyleri yemeye başlamıştı son 1 haftadır tekrardan direk red ağız kilit sanırım dişten eşimde elledi diş etini elime bir şey değiyor dedi inşallah osanit bize de iyi gelir 🤲🏻 Osanit kullanan arkadaşlar günde en fazla kaç tane veriliyor kızım 7 aylık