Arkadaşlar bebeğim 10 aylık. Ek gıdaya vaktinde başladık. Bebeğim emen, anne sütü alan bir bebek. Sizler nasıl besliyorsunuz? Benimki böyle meme de 15-20 dk durmaz hemen 6-7 dk emer bırakır. Ek gıda deseniz neredeyse hiç yemiyor. Bugün falan totalde bir yemek kaşığı yememiştir yani. Tüm gün boyunca sürekli ısrarla teklif etmeme rağmen yemedi. Bazen böyle yapıyor, ağzını bıçak açmıyor. Memeyide böyle çok emiyor olsa neyse emdi doymuştur diyeceğim ama o da yok. Aç kalıyor gibi hissediyorum.😔😔 Sizde durumlar ne? Birde su meselesi var ki neredeyse hiç su içmiyor. Günlük toplam 20ml su içmiyordur yani. Teklif ediyorum her an ama ısrarcı olmuyorum. Yanlış mı yapıyorum, vicdan azabı çekiyorum sürekli.😔