Tazeanne32 Kızım 23 Haziran da doğması gerekirken 13 Haziran da doğdu bugün 21.günümüz gece gündüz uyuyan çocuğum her şeyi denememe rağmen bugün hiç uyumadı ve emmek dışında sürekli ağlıyor ne zaman biter ki hep böyle devam edecek diye korkuyorum😢😢😢