Benim ikiz bebeklerim var doğduklarında bio natural kullandım sonra kalın gibi geldi naturale geçtim baya 6 ay falan kullandım naturalı hala arada alırım. Sonra emeklemeye ayaklanmaya hafif hafif aktivite oyun zamanı geldiğinde sleepy extraya geçtim çünkü aktivite bezi olarak geçiyor daha ince yapısı var çocugu rahatsız etmiyor hiç sorun yaşamadım iki bebeğimdede şuan 10 aylıklar extra öneririm