Kızlar havalar ısınmaya başladı yatak odama geçtiğimde artık yanıma yatırmayacağım yanımda park yatağına yatıcam en alt kademesinde uyanınca ayağa kalkıyor düşer diye kademesine en düşüğe çektim Allah korusun, neyse gece uykusuna yattıktan sonra en az 3 4 defa uyanır emmek için ama mecbur yatağından alıp kucağıma emzircem geri koyucam uykusu açılır mı geri yatırırken nasıl yapıcam siz napıyosunuz