Arendenizinannesi ilk 2 ay çatalla ezip verdim sonra blw’ye geçtim. Ama önüne koyuyordum arada o yiyordu arada ezilmiş şekilde ben yediriyordum. Çünkü ilk başlarda blw’de midesine 2 lokma ya gidiyordu ya gitmiyordu. Zaten iştahsızdı. Yani karışık da yapabilirsiniz. Kahvaltıyı ve meyveyi blw yapıp ana yemekleri ben yediriyordum biraz daha büyüdüğünde. Şu an 2bucuk yaşında, hala karışık gideriz. Canı ister kendi yer canı ister anne sen yedir der. Ama blw’ye alıştıgında o kadar rahat edersiniz ki anlatamam