Simgeenrrrr06 bi dönem benim de ek gıda sayfam vardı. Tarif paylaşıyordum. Ek gıda anneleri diye bi sayfa vardı orası da ara sıra repost yapıyordu. Porsiyonlar çok, nasıl yiyor, obez olur, yalan bunlar diye yorumlar geliyordu. Sıkılıp bıraktım sonra. Ben sadece tarif veriyordum. Hepsini yedi, tabak tabak bitirdi demiyordum. İnsanlar anlamıyordu. Çeşit çeşit paylaşabilirler ama inanın hiçbir bebek yemiyor. Ya da herkes yediği için yapmıyor