babyandmom1 Kızım yaklaşık 3 hafta önce düştü mama sandalyesinden. Başının yan tarafında çok hafif yumuşak şişlik var. Acaba bir şey olur mu? Genel durumunda hiçbir bozulma yok
Sldmrt babyandmom1 3 haftada şişliğin çoktan inmesi gerekirdi lütfen gecikmeden doktora gidin. Hiç masum bi durum gbi gelmedi bana.
Oylesine_biri babyandmom1 3 hafta uzun bir süre bence dokotora gidin inmiş olmadı lazımdı en azından aile hekimine gidin baksın içimiz rahat eder