elisamom2022 aynı sorunlar bizde de var bende kendimi yiyorum günlerdir ama yok galiba, arkadaşların dediği gibi her gün kimyon içmeyi alışkanlık haline getirdim, ayaklarını hep sıcak tutuyorum kalın giydirmiyorum ayağına patik giydiriyorum ve her emzirmeden sonra mutlaka gazı çıkana kadar uğraşıyorum nette videolar izleyebilirsiniz.. 1 haftadır çok rahatladık şükür.. birde bizim kızarıklıklarda yüzünde doktorumuz oda ısımızı çok yüksek buldu 22-23 olduğunda hemen gidiyor kızarıklıklar aklınızda bulunsun