Merhaba bebeğime alerji mamasi rapor cıkartarak yazdı doktor smdilik fazla yazdı ama mamalar bitince doktora mı gidip yazdırmak gerekiyor yoksa cıkan raporla sağlık ocağı yazıyormu bilen varmi? Doktora sormayı unuttum özelde bakıldığımız için mama bitince sadece mama yazadırmak için gitmekte ekstra masraf olucak