Emzirmek kabus gibi gerçekten bu travmayı yaşamak istemiyorum göğsüm mastit (iltihap) olsunda istemiyorum, artık bir çözümüyok mu bebeğimi göğsüme almak istiyorum ikimizde ağlıyoruz, bebeğim 13 günlük kendimi sağıp vermeye çaliyorm sağöaktanda bıktm o da beklemekten bıltı ağlarken, napsam olmuyor gibi🥺 napabilirim bir çözümü olan varsa söyleyebilir mi anneleeer göğüs uçlarm koptu kopacak…