Bende hamilelikten önce yaptırmıştım iyi ki yaptırmışım nerdeyse bi seneyi çok rahat geçirdim benimde dalgalı, sık ve banyo sonrası kabaran nemli anlarda kabaran saçlarım var . Yaptırdıgım ilk gün yıkadıkdan sonra o düz halini görüp sürekli ellerim saçlarımda söylediğim tek cümle “allahım bu bi mucize, ne kadar güzel bir şeymiş” 😂😂😂😂 özellike duş sonrası o kadar rahat oluyor ki ben duş almaya bile sırf saçlarım yüzünden üşenen biriydim 🙈🙈