AselZeynepli
Merhaba anneler kızım iki gün önce 2. Ay aşılarını oldu. Normalde kaka yapma sorunumuz var haftada bir kere yapar. Kabız değil ama bu şekilde yapıyor kakasını. 2. Ay aşılarını olduktan sonra ki gün yani dün ve bugün kaka yaptı normal mi acaba? Yani bu aşılar dışkı yapmasına sebep olabilir mi ?