Feyyyzza biz veren aşısını 2 hafta sonra yaptırmak zorunda kalmıştık. (O zamanki doktorumuz rota virüsü aşısı ile ya aynı gün ya da 4 hafta arayla yaptırın dediği için. Ama sağlık ocağında o gün aşıyı yapamamışlardı.) O zaman sorun olmamıştı. Yazı falan vermemiştim ama sağlık ocağından arayıp ertelemeyin yaptırın bir an önce diye uyarmışlardı. Ama 1 yaşa henüz ulaşmadığımız için ekstra bir durumu var mı bilemiyorum.