Asya001 ilk kızımı 9 aylıkken 2.kızım vakitsizlikte 13 aylık..bir sıkıntı yaşamadılar çok şükür..sadece ilk kızım sürekli küpe kaybederdi 🤭Bir dönem çıkardım küpeleri 6 yaşında tutturdu arkadaşında görünce küpe küpe diye delik kulağına bile takacağım zaman ağladı iyi ki dedim deldirmişim önceden..hem isteyip hem de delicesine korkudan ağlamayı bir ben bilirim (annemler deldirmemiş 9 yaşımda deldirmiştim kendim) bir de işte kızım😕