Merhaba arkadaslar benim kizim 2.5 yasinda sabah 10.30 11 de kalkiyor 2.30 gibi yatardi öglen 4.30 da kalkardi gecede 2.30 da yatiyordu bende 1.5haftadir gündüz uykusunu kestim 9da uyuyor sabah 11e kadar kalkmyor ailemde kiziyor bu cocugu yatrmyormusum gündüz salak gibi oluyor aksam 7 gibi mayışyor böle bende oyalıyorm işkence mi cektiriyorm sizce vicdanen rahatsiz oldum ailemm iskence cektryosun diyince