Goncc bende çalışıyorum sabah 8 gibi emziriyorum saat 1,5 buçukta eve geliyorum. Eşim ek gıda hazırlayıp yediremedigi için bir gün önce süt sagiyorum eşim ben işte iken onu iciyor. Gelince de emzirmeye devam ediyorum yatana kadar gece de kalkıp emiyor yine . Günde iki kere de ek gıda veriyorum