aabcdefaaa evde benzer şeyler yapmaya çalışın. Mesela evde bunun aynısını yapsanız bile bu bir ara öğündür. Tatlı sonuçta. İrmikli meyveli mama yapmayı denediniz mi? Bir de daha bir ay olmuş zamanla alisiyorlar. Benim bebeğim de ek gıdaya çok meraklı gibiydi ben ne yesem ağzını açardı hiç vermediğim halde, 6 ay dolunca başladık ama hiç de tahmin ettiğim gibi olmadı. Alışması zaman aldi