Uzunkipriikk Kızlar bebeğimin kabızlık sorunu var bu yüzden doğadan kayısılı çay aldım ama emziriyorum bu yüzden tereddütte kaldım kullanabilir miyim acaba ni sakıncası olur mu? Ya da kullanan oldu mu aranızda?
tTgbaa Uzunkipriikk bence bu tarz bitki çayı vermeyin sadece emiyosa normal 10 güne kadar bile yapmaya bilir eğer mama kullanıyosanız mamayı değiştirin eğer 10 günü geçiyosa zaten fitil kullana bilirsiniz bi sağlık ocagına yada doktorunuza danışın ama dediğim gibi bitki çayı vermeyin benim düşüncem en iyisini siz bilirsiniz 🌸
tTgbaa Uzunkipriikk yanlış anladım kusura bakma ☺️ Sen içebilirsin ben içiyodum ama kabızlığına fayda etmez bebeğin