dominantteyze 14.ayından sonra biraz daha düzelmişti bizde bu durum. Bir lokma ağzındayken diğer kaşığı uzatıp dudağına değdirince bazen yutuyordu. Ben bi de kitapla vs oyalıyordum. Sorular soruyordum kitaptan. Çok zor bir durum anlıyorum, bizim de 1saat sürerdi kesin. Tam el ağız yıkadık oturduk derken yarım saat sonra diğer öğünün vakti gelirdi 🤦♀️Sabretmeye çalışın. Çok yıpratmayın kendinizi. Geçecek. 2bucuk yaşında, çok rahatladım artık