Muayene ücreti 600 lira olan bir hastane. 2 aydır çocuğumu oraya götürüyordum. 5. Ayda da yani bu ay menenjit aşımız vardı. C.tesi günü 1de randevumuz vardı. Yarım saatlik uzaklıkta olmamıza rağmen 12de evden çıktık. Ama inanılmaz trafik vardı 1de çok yaklaşmıştık hastaneye ama hala gidememiştik. Aradılar trafikte olduğumuzu bizden sonraki hastayı alırsanız yetişebileceğimizi az bir yolumuz kaldığını söyledik ama doktor hanım kabul etmemiş randevuları sarkıyormus sonraki güne alacakmışız. Doktor hanımın egosu tavan buradan bunu anlıyorum. O kadar trafiği çektiğime mı yanayım benzine mı yanayım çocuğumun menenjit aşısı olamadığına mı yanayım bilemedim. Ama anladım ki bazı doktorlar için birkaç dakika hastaneden geç çıkmaları hastalarından daha değerli. Yazık ne diyeyim.
Neyse haftaya başka bir hastaneye başka bir doktora randevu aldım. Menenjit aşısını yapar mı?