Cigdemce Of kızlar kaynanam öksürük şurubu iç dedi kovid oldum çok öksürüyorum sabah öğle tatlı kaşığı ile içtim. Sonra kafama dank etti emziriyorum. Bir şey olur mu bebeğe 8 buçuk aylık
Olric11 Cigdemce öncelikle geçmiş olsun ben morfin yiyip emZirmiştim ilk sütümü sayıp döktüm sonra emzirdim doktorum öyle demişti
luciferrr Cigdemce içtikten sonra 4 saat emzirmediysen sıkıntı olmaz ilaç kendini 4 saat sonra atıyor
Tweetyy Cigdemce prospektuse baktin mi ne yazıyor emzirme kısmında ya da bi eczaneyi ara sor canım emzirirken kullanılıyor mu bu surup diye
Cigdemce Tweetyy yok sutten gecer yazıyor. Sağlık ocağı ebemize sordum bebek büyümüş uyku yapar belki dedi doktora sorcam dedi