Miran11 valla doğrudur ben sordum 650 tl bedel var dedi, ama dediğim gibi şimdilik bi sorun yaşamıyorum öteki firmalarda çok pahalı türk telekomla görüştüm 2 ay 100 tl damga vergisi yansitiyolarmis 2 ay boyunca gelen fatura 250 tl yi buluyo çok fazla geliyo buda bize, aylik ödememiz çok çünkü, vodafonun paketi de uygun geldi bağlattık bi kaç gün deneyelim bakalım 14 gün içinde sıkıntı yaşarsak iptal ettiririm