Kızlar merhaba 46 günlük bebeğim var. Ilk zamanlar canim cok acıdığı için emziremedim mama verdim sütümü de sağıp verdim. Simdi emziriyorum ama 2 dakika emiyor sonra kendini çekiyor. Tekrar veriyorum tekrar çekiyor. Ama bi taraftanda aranıyor. Yani sütüm geliyor mu? emiyor mu? Hic bir fikrim yok. Emdikten sonra icim rahat olmuyor yine mama veriyorum doymadi diye. Onuda içiyor. Ben bu işi çözemedim.