Deletedmom00881 Günlerdir aşırı huzursuzdu, gece uyumuyordu, bu ay hiç kilo almadı, aşırı salyası vardı, memede savaş halindeydi, ben anlamıştım ama erken diyordum yinede çünkü ilk iki çocuğum daha geç çıkarmıştı, şaşırdım, var mı bizim gibi erken diş çıkaran😃
UrasEgeBabysMom Deletedmom00881 Benim bebeğim 55 günlük son bir haftadır acayip salyası başladı herhangi bir sağlık sorunuda yok acaba bizim bebekte mi erken diş çıkaracak🧐
asiltonunmommysi Deletedmom00881 4 ay 23 günlükken çıkarttık ilk dişi. 2. Diş 5 ay 7 günlük falanken 😂
Nursena0606 Deletedmom00881 3 ay 15 günlükken birini 3 ay 20 günlükken de diğerini çıkardı. Şuan 5 aylık.
Nursena0606 UrasEgeBabysMom hayır canım çok çok çok erken. Ellerini ağzına götürmeye başlayacak bundan sonra ve yavaş yavaş diş yapısı oluşacak. O yüzdendir.
Zeynebsmom UrasEgeBabysMom merhaba benim kızım tam 5 aylık oldu dişi çıktı hemde 1 hafta arayla 2 tane. 2 aylıkken salya başlamıştı doktor 5.ay gibi çıkar dişleri bu hanımefendinin demişti bence sizde erken bekleyin dişleri:)
KutayinAnnesiii İlk oğlum 4 aylık 2. Oğlum 9 aylık 3. Oğlum sa 4 ay 14 gunlukken çıkarttı normal yani
Deletedmom00881 Nursena0606 seninki daha erken çıkarmış canım maşallah 🙏 valla hiçbiseye değilde kilo alamadı 2 aydır, o kadar çok çabalıyorum 100 grm aldıramadım ona üzülüyorum, meğerse dişten iştahsızmış
Asyaayaz1 Oyy maşallah benim ayaz 5 aylıkken 1 i patlatıp 5 bucuk aylıkken 2 yi patlatmıştı .ama maşallah Asya 7 buçuk ayı geçti tık yok patlasada biraz oda bende rahat etsem 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Deletedmom00881 Asyaayaz1 ne yapıyorsun kız nerelerdesin 😍 valla bizimki patlattı amma beni de patlattı, çok huysuz oldu meme emmek istemiyor mahfoldum bu çocukla