Annesininprensesi Kulak yıkamayı KBB doktorları ilk etapta düşünmüyor. Öncelikle gliserin ve oksijenli su verip 1 hafta kullan gel diyorlar. Gidince de vakum gibi bişeyle yumuşayan kiri alıyorlar. Zaten gliserin kullandığın süreçte de açılma veya kiri dışarıya atma oluyor. Bence ihmal etmeyin.