Selam anneler , 6 ay 8 günlük bebeğim var.Son zamanlarda çok huysuzlaştı , oyun halısına kucağımdan bıraktığım an ağlıyor, duşu çok severdi şimdi ortalığı yıkıyor , alt değiştirmede vs de öyle. Ayaklarını dümdüz kasıyor bez takarken kıyafet gıydırırken . Normalde bunlarda böyle tepkiler vermezdi. Sürekli kucagımda olmak istiyor. Sizin bebişler de mi böyle acaba?