Kuzeymomms Hero baby Bebelac Aptamil vb gibi kaşık mamalar süt içerdiği için bebeklerinize kaç aylıkken vermeye başladınız yada veriyormusunuz?
Yagizmomss Kuzeymomms ben veriyorum doktorum tavsiyesi ile ilk 5 buçuk aylıkken sütlü pirinçli kaşık maması ile başladım bazı markalar4.aydan itibaren bazıları ise 6.aydan itibaren olarak üzerlerinde yazıyor
Danerys Ben 3,5 aylıkken 4. Ay için olan mamalardan başladım. Kilo almıyordu. Şimdi 7,5 aylığız bu ara kusuyor ne versem yine kaşık maması yedirdim bugün.
Yagizmomss Danerys ya bizde de buara ağız gazı ve kusma yutkunma ağzına geliyor ne versem ek gıdalar rahatsız ediyor sanki
Yagizmomss Kuzeymomms mama kullanıyoruz kilo almadığı için başlamıştık bi gündüz bide gece yatmadan önce ver severse demişti doktorumuz şimdi geceleri yatmadan veriyorum sadece
Danerys Kuzeymomms en başından beri üzerindeki tarife göre veriyorum. Ay büyüdükçe tarifi de ona göre katılaşıyor. Bana kuzenim kek kıvamı demişti. Cidden o kıvamı daha rahat yiyorlar
Danerys Kuzeymomms içerisindeki süt de formül mama aslında. O yüzden olmadı. Süt alerjimiz falan yok ama bizim onu söyleyim. Alerjisi olan bebeklere sütsüz olanlar öneriliyor
Danerys Yagizmomss bizim de öyle gece sürekli ağzına bir şey geliyor azcık azcık kusuyor. Kaşık maması daha iyi oluyor o açıdan
Kuzeymomms Bizde ek gıdaya gectik yeni formül mamayı bırakmak istiyorum o yüzden sormak istedim anne sütü de alıyor ama arada inatlasip emmek istemiyor o zamanlarda formül mama kullanıyorum formül mama yerine kaşık mamasını sıvı şekilde versem mı diye düşünüyorum da
Defne-Bade Kuzeymomms formül mama ana öğün onu vermenizi tavsiye ederim kaşık mama ek gıda zaten ana öğünlerin arasında vermelisiniz.doktorum öyle tavsiye etmişti.bilginize 😊
Kuzeymomms Defne-Bade ana öğün ama ben sürekli vermiyorum ki sadece sınırı geçsin diye 2 kaşık veriyorum formül mamayı o yüzden çok bı farkı olmuyo tekrar emiyo yani