Kızlar merhaba bı kaç merak ettiğim soru var hepsini bı arada sormak istedim
Tadimlara başladım 15 gündür ufak ufak herşeyden azcik verdim havuc ezdim çatalla muz verdim yoğurt verdim henüz tam oturamiyor öne devriliyor ya da sağa sola yastık koyuyorum yanlarına ama eğilerek ayaklarına dokumaya calsiiyo yemek yemeğe çok istekli ama
1,annemin yaptığı ev tarhanası var sebze tarhanası içinde herşey var onu verebilirmiyim veirrsem içine şehriye koysam yutanbilir mi yoksa ezip mi vereyim bide ne kadar vereyim
2.yatirarakmi oturuken mi vereyim dediğim gibi tam oturamiyor
3.mesela çorbalar yapıp bı kahve fincanı versem bişey olur mu
4.labne vs hazır olanlardan olur mu sutasn ki falan mesela labneyi direk mi vermeliyim ya da başka biseyle mı mesela nasıl şeylerle
5.pekmez verebiliyor muyuz bı cay kaşığı da olsa çünkü kan ilacını vermek istemiyorum hiç onermiyorlar
6.biber salcam var tuzu çok çok az ev yapımı çorbaları falan onla yapıp versem bişey olur mu
7.gece yatarken kaşık maması vermek istiyorum bı sikinti olur mu
8.bu ek gıdaları verdikten sonra mesela 1200 CC mama yapıyorsam 60 mi vereuim çünkü Biraz yemiş oluyor