uykusuzhergece_ Doğum yapalı 3 ay oldu hanımlar ameliyat yerim sancılanıyor ve ağrı bacaklarıma vuruyor sanki dikilme vuruyor gibi sizde de oldu mu hiç normal mi bu? Yoksa spiralim mi kaydı onun sancısı mı?
Aliaslan1 uykusuzhergece_ 3 aydan sonra normal olduğunu düşünmüyorum bence kontrole gidin ben şu an eskisi gibiyim yani hiç sezaryen olmamış gibi sadece dikiş etrafında hissizlik var