bukaga benim oğlumun uyku arkadaşı örtüsü 🙂 doğduğundan beri ayıcığı var yatağında ama o örtüyü seçti şimdi 1 yaşında ayıcığı beşikten atıyor🙂 örtüye sarılıp yatıyor bazen yüzene kendi örtüyor o nasıl isterse😂 yani demem o ki biz annler istiyoruz ki ayıcığa sarılsın minnoş minnoş uyusun ama oyle olmuyor o neyi uyku arkadaşı olarak benimserse