Selam anneler size de fikir olsun diye yazıyorum. Daha önce konuşarak anlatarak birakmayi denedim olmadı. 18 aylık şu an kızım. Sabır taşı aldım kullandım ve sadece 1 kez meme diye istedi başka asla söylemedi bile. Çok huzursuz ve hareketli. Sanki sıkıntısını bu şekilde atmaya çalışıyor gibi. İlk gün gündüz uykusunda zorlanmadım ama akşam uykusu tam bi felaketti. Sabahta 6da uyandı. Her gün 6 da uyanır meme emer 8e kadar geri uyurdu ama malesef uyumadı güne 6da başladık bakalım bir saate uyuyacağım 2. Gün sonu bizi neler bekliyor. Rüya öğünü yaptınız mı memeden keserken tavsiyelerinizi alabiirim