Altaycenk Dun sunnet ettik 8 aylık bebegimi pipisinin ucu baya kıpkırmızı normal gorunne durum mu ? Yoksa doktorumuZa arayım mı ?
herseyguzelolacakk Altaycenk biz ilk gün hariç hiç kullanmadık canım. 3 gün sonra hergün duş aldırdım. 5. Günden sonrada kantaron yağına başladık
Tweetyy Altaycenk ilk yaptığımız aksam ve sabahinda verdim sonra kullanmadım. Huzursuz ağrılı gözükmezse vermeye gerek yok bence.pipi ucuda evet kirmizi oluyor baya