Mrhaba arkadaşlar derin dondurucu almak istiyorum , araştırıyorum ,sizere sormak isterdim ..statik derin dondurucular buzlanma çok yapıyormu? F enerjili olanlar çok elektrik yakıyormu? Kısaca derin dondurucu hakkında bilgi almak istiyorum.. teşekkür ederim cevap vericek olan arkadaşlara hayırlı kandiller 🌹🌹🥰