Smyr Merhabalar Anneler kızımın bir gözünden yaş akıyor sürekli az az birde sarı çapak akıyor,acaba mikrop mu kaptı ? Fizyolojik damla döküyorum temizlensin diye ama bir fkri olan var mı ?
deletedmom4842 Smyr Doktora götürdün mü? Götürmediysen götür bence göz çok hassas bir şey benim başıma gelmedi ama gelse hemen götürürdüm
hilallcukurlu Smyr bizde doğduğundan beri var ufak bir enfeksiyon demişlerdi netril göz damlası verdi sabah akşam birde kaynamış ılınmış suyla gözünü temizle demişti doktorumuz.. Geçmiş olsun Rabbim şifasını versin inşallah..
Smyr deletedmom4842 Bugün gerçekleşti yarın gidicez inşallah ama yarına kadar bile gözünden yaş gelmesine dayanamıyorum 🤦🏻♀️