Canım beyaz deterjan toz omo kullanıyorum içine çamaşır sodası ekliyorum temizleme de çok iyi.. kosla olmadan asla çamaşır yıkamam olan lekeye de kosla döküp yıkıyorum geceden atıp sabah saatine ayar yapıyorum suda bekletirsen çamaşırların kiri ve lekeleri çıkar daima suda beklet 2 saat