Hanımlar sanırım menenjit aşıları bunlar.devletin aşılarını ve rotavirus asilari(2.ve 4.ayda vurdurdum)bebeğim 6 Ay 27 gunluk. 5.5 aylıkken doktor 7.ayda ikisini de vurulsun demisti. Ben 7.ayda değilde 10.ayda ya da yaşında vurdursam bisey olur mu..pahali galiba ücretsiz izindeyim.maales3f ondan