Merhaba kızlar bebeğim 4,5 aylık ve diyete başladığımdan beri bebeğimin gelişimi çok yavaşladı (iki ayda 700 gr almış) mama ve anne sütü şeklinde ilerliyorum. Bebeğim bağırsak tepkili, her yemeden sonra (daha emerken kakasını yapıyor -ishal-) bebeğimin gelişimi için ne yapmam gerekiyor, bana yol gösterir misiniz?