Damladogann06 Merhaba arkadaşlar kızım 19.aylik henüz tam kelime söylemiyor ayy diyor bazen önce baba diyordu simdi demiyor arada bir anne diyor oda canı isterse onun dışında birsey yok bu normal mi.doktora goturmelimiyim bilenler yardımcı olabilir mi?
Arwen Damladogann06 benim kızımda 21 aylık olucak. Sadece baba,araba,at gibi kelimeler var. Kız kardeşim okul öncesi öğretmeni, görümcemde psikolog normal diyorlar ama bilemiyorum.
Arwen Damladogann06 bu arada daha kızım hiç anne demedi 🙈 bu kim diye sorduklarında “an” diyor sadece.
Damladogann06 Arwen benimkide birsey isteyeceği zaman yani tam annemi diyor bilemiyorum ama anneann diyor ya ben anne olarak anlıyorum ilk baba dedi şimdi baba da demiyor ne yapsam bilemedim az daha mı beklemeliyim doktor için bizde at tut filan kelimeleri yok maalesef ayy diyor heyecanlanıyor o kadar 😁
Rainmistik Bizimde benzer .. bilinçli kullandıkları baba mama meme Bebe emme dede nene ve 7.8 tane hayvan sesi benim soylettiklerim var üç beş tane hepsi bu 18 ayın sonundayiz çok canım sıkılıyor benimde algı taklit vs çok iyi herşey konuşma maalesef 😔