scooby-doo Hayırlı kandiller arkadaşlar çocuğuna balık yağı kullanan memnun kalan varmı hangi marka kullanıyorsunuz?möllers iyi diyorlar kullanan varmı?yada farklı marka öneren şimdiden teşekkürler
scooby-doo Latiko sağolun cevap için peki tadı kokusu falan nasıl kızıma almayı düşünüyorum da 7 yaşında
Latiko scooby-doo kozım çok seviyor bi kaşık daha ver anne nolur der😅 bizdeki limonlu kötü bi tadı yok.
scooby-doo Latiko o zaman limonlu alıyım bende çünkü tutti fruttiyi beğenmeyen çocuklar olmuş bi fatda gördünüz mü peki yani kilo alımı olarak değilde kemik gelişimi vs gibi hani fark etti mi sizce?
Elaninannesi2021 Kagansmother evet yani kızım 9 aylık iştahsız bebek yani ağzını açmıyor ne yaptıysam olmuyo yemiyo şu an başka şuruplar kullanıyoruz. Bilmiyorum inşallah yakın zamanda açılır iştahı bir anne olarak çok üzülüyorum
Latiko scooby-doo biz balık pişirmeyiz pek ben o yüzden aldım ama kemik gelişimi konusunda gözle görülür bi yararını görmedim.
06arzu Oceans kullanıyorum doktorumun önerisi ile. Portakallı olanı çok güzel, 2,5 yaşındaki olglum severek içiyor.