Busraa5858 Beze dönersem birşeyler yarım kalacak gibi hissediyorum canım, her çocuk farklılık gösterir diyorlar inanıyorum ki olacak. Peki gece altına kaçırmaları devam ediyor mu ? Olmazsa bende kaka sorunu için, ilaç kullanıcam ki korkmadan alışsın yapsın. Kardeşi olunca daha farklı olacak çünkü inşallah o zaman da bende beze yapmak istiyorum demez 😐