MasalMomy drnerkn 38,5 olursa gelin demişti bize acildeki doktor 38.4 iken evden çıkmıştık oraya gidene kadar 38.9 olmuştu covid olunca
TlhErva65 drnerkn 35 yada 36 olmalı 36 zaten vucud isisidir 37 falan olursa bence doktora gidin çok geçmiş olsun