Merhaba sağ koltuk altımda şişlik var. Hamilelkten önce vardı çalıştığıım için birazda çok önemsemedm gtmedim doktora. Daha sonra gebe kaldım çoğu kişi geçer dedi gebelik sonrası yine geçmedi. Ama sertlik yok şiş olan yerde elime birşeyde gelmiyor. Ki sorum şu bu durumu yaşayanınız var mı? Birde hangi bölüme gtmeliyim genel cerrah mı acaba?