Xioami bende de var ama önermiyorum açıkçası. Şimdi olsa bağımsız kendi monitörü olanlardan alırdım. Çünkü wifi olmadan çalışmıyor hadi bu çok önemli değil çoğu yerde wifi var. Ama kamerayı izlemek için uygulama sürekli açık olmak zorunda telefonda, çok şarj yiyor. Telsiz gibi sesi duyayım sadece deseniz yine uygulamanın açık olması lazım, bir mesaj atayım bile deseniz görüntü ve ses gidiyor. Hareket ettiğinde bildirim geliyor ama bir iki dk geç geliyor, çocuk o sırada çoktan uyanmış oluyor falan filan. Bence sürekli izleyebileceğiniz telefondan bağımsız bir kamera almak daha iyi olur :)