Alpitom Mahallemdeki sütçüden söyledim ama donuk olarak getiriyorlarmış. Çok içime sinmedi açıkçası. Siz nereden temin ediyorsunuz güzel analar 😀
SeninAnnenBirMelektiYavrm Alpitom icmek icin mi sanırım suan zamanı degil ay bi kere aldım kötü kokuyor içemedim
Alpitom SeninAnnenBirMelektiYavrm öyle mi ? Direkt vermedim hiç bilmiyorum içer mi. Ben kendim lor yapıyorum keçi sütünden yapayım diye düşünüyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Alpitom baharda başlıyor sağımlar mart nisan gibi. Lor belki guzel olur denemedim ama direkt sütü çok ağır kokuyor bana göre. Marketlerde pastörize olanından alabilirsiniz mesela onlar kokmuyor