Güzel anneler bebeğin gelişiminin normal süreçte seyir ettiğini gösteren belirtiler bunlar. Çığlık atması açıdan değil ya da sesi kısılmaz aksine ses telleri gelişir. Siz gelişimlerini takip edip, keyif almaya bakın onu değiştirmeye çalışmayın. Bilimsel çalışmalarda yazan şey bu dönem bebeklerin çığlık atmasıdır. Bundan memnun olun 😊😊