Kızlar bebeğim 2 gündür ateşler içinde şuruplarla düşüremedim gece 39 u gördü direkt acile götürdük serum verdiler kan tahlili yaptılar kanında az oranda enfeksiyon görüldü antibiyotik verdi doktor eve getirdim ishali başladı kusması başladı ve ateşi hala var doktor normal ateşinin olması dedi ama korkuyorum enfeksiyon kanda olduğu için. Aynı durumu yaşayan var mı😞😞çok kötü bir şey mi