AselBebekveAnnesi Sonuclarda anladığım kadarıyla şeker troid ve sarılığı yüksek çıkmış ama bu sonuçlarla ne kadar yüksek riskli mi ne olur bilmiyorum var mi başına gelen anlayan bilen
Patilimom AselBebekveAnnesi üstte kalsın. Bebeğinizin kaç aylık olduğunu da belirtin isterseniz yenidoğansa sarılık değeri 6.5 yüksek değil bizim de öyleydi