Secilinaburki 4 Aylık oğlum için bugün doktor pregomin As diye bı mama söyledi. Bu mamayı kullananlar var mı ? Sanırım bebekler çok zor içiyor mus. Kokusu ve tadı kötüymüş. Biberon da almiyo nasıl bu mamayı vereceğim?
Kbrblr Secilinaburki alerjik bebekler kullanıyor bu mamayı. Evet tadı acı içine pekmez veya vanilya şurubu koyanlar var. Ama ben kızım öyle alışmasın diye ilk önde kaşıkla azar azar verdim tadına alışmasını sağladım. İstemedği zaman zorlamadım ama ara sıra şansımı hep dedim. Şuan hala bu mamayı kullanıyoruz. Biberonla içiyor.
birprensannesi__ Secilinaburki 1 haftadır kullanıyoruz içmiyor yada içtiğini kusuyor ama bu aralar iştahsızlıkta başladı napacagimi şaşırdım artık
cemre_-34 Secilinaburki bende bunu kulandım ağlaya ağlaya içiyordu snra doktorum bunu dene birde dedi neocate birde bunu dene isterseniz bu da alerjik mama
Kuzeybabyy birprensannesi__ mama markasını değiştirin bence başka alerjik mamaya geçin içmez çünkü oğlumdan biliyorum
Aynut Ben kullanıyorum,4 aylıktı basladıgımızda.Soylenenlerın aksıne katkısız severek ıcıyor,sevmezse pekmezle ve vanılya surubuyla tadlandırabılırsınız.Oglumun gelısımı masallah diyim cok cok iyi ay olarak kan değerleri olarak hep ileride🙏🤲
tineanigra Secilinaburki 2.aylarından beri kullanıyorum ilk gün biraz red yaşadık tadından dolayı ama hiç bir katkı maddesi koymadım içine azar azar yapıp arada teklif ettim şu an 8.5 aylıklar hala severek içiyorlar
Secilinaburki Pregomin diye bı mama markası mi var? Doktora sordum bu marka diyo. Aptamil in var Milupa nin var aynı şekil . Hangisini alcam bilemedim.
Secilinaburki Sürekli ağlayan bebeğim var oyuzden birde bunu deneyin dedi doktor. Çoklu besin alerjisi olabilirmiş. Hiç mama içmedi nasıl alışacak bilmiyorum